Svenne banan...

Vilken kväll.

Efter en match i Volleyboll bestämde jag, goore.blogg.se och tubbyshow.blogg.se att vi skulle fara och bada i Alder.

Resan ditt var mer likt rally än bilkörning, creds på dig Tubby, och väl framme böt vi (eller jag och Goore) om för sommarens första dopp. Goore's idé att först känna på vattnet avslogs av mig och Tubby, men hans nyfikenhet förstörde allt. Han fegade ur.

Men jag, jag fegar aldrig ur. Aldrig.
Så jag rusade ner i det gröna vattnet, och kände kylan tryckas mot mig. Jag tänkte direkt att nu är det sommar. När det första doppet får ens penis att förvandlas till ett litet stycke skinn. Men det var skönt. Om ni undrar, så har naturligtvis min kära växt tillbaka.

Nu till det roliga. Jag, Tubby och Goore står på stranden. Två afrika-födda(troligen Somalia) kommer gående mot oss.
Självklart ska dom börja med sin cockfight direkt. I ett desperat försök att inge respekt börjar den ena sjunga Svenne banan. Och för att göra det hela än mer patetiskt, måste han påpeka att det är en låt.
Som tur var passerade dom oss, för varken jag, Tubby eller Goore ville bråka egentligen.
Men som alltid efter en spänd situation säger vi, som alla andra, att "Vi borde ha gjort det" eller "Vi skulle ha sagt det".

Hur som helst var det en rolig kväll. Jag får tacka och bocka, Tubby och Goore!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0