Jag vill bort härifrån! (Emo-inlägg)

Vad jävla less jag är. Jag tål inte det här stället mer.

Boden, jävla röthåla. Fullt med idioter. Idioter överallt. Alla ska jävlas, alla ska snacka skit.
För helvete, kan inte folk låta mig vara? Jag vet hur jag är, och jag står för det.

Men vad har det för betydelse, jag ska väll för fan kunna vara mig själv?

I fredags, studentdagen, den 12 juni, var den dag jag kände för att spränga den här jävla hålan.
Jag försökte vara trevlig mot en person, och självklart då dyker alla jävla dumma snorungar upp.
Alla coolingar som går i dräggkläder, som går omkring och muckar gräl med alla för att dom själva är totalt värdelösa.

Ni klarar för helvete inte ens av skolan, jävla tattare. Skaffa er ett liv.

Hoppas ni läser det här. Men ni kan väll inte ens läsa, jävla idioter.
Brinn långsamt i helvetet, jävla alkoholistavfall.

Och er jag gillar, berömmer jag för att ni accepterar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0