Xayida, kvinnan i mitt liv.

De flesta som läst den här bloggen tror säkert att Xayida är mitt smeknamn. Men nu känner jag att jag måste berätta sanningen.

Många som köper båtar och liknande föremål, döper ofta föremålet efter en kvinna.
Jag döpte min blogg efter en kvinna.

Romantiskt, kan hända. Men så var inte anledningen. Anledningen var egentligen den, att jag inte ville döpa bloggen till Swedde. Så jag lånade hennes namn. Hennes riktiga namn är Emma.

Det som är speciellt med Emma, är att hon är lika skadad som mig. Hoppas du inte blir arg nu, men från mitt håll sett ser jag det som en bra egenskap. Du förstår mig, det gillar jag.

Emma är en sån där person som alla behöver, egentligen. Hon är rolig, hon bryr sig (på riktigt), och hon kan vara allvarlig.
Och hon är alltid positiv!

Tack Emma, du inspirerade mig till den här bloggen!

Och det här var mitt första possitiva inlägg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alla borde ha en jag! :D

2009-05-26 @ 15:19:36
Postat av: Anonym

Haha, jag skulle inte bli så glad om du uppkallade en klagoblogg efter mig

2009-05-26 @ 22:09:33
Postat av: Tess

Äntligen en blogg som har ett namn med en intressant mening, det gillar jag ^^



Kramar// Tess tess

2009-05-28 @ 20:16:54
URL: http://thereisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0