Tjocka gubbar med magen på cykelstyret.

Alla har sett dom. Cyklandes...

Dom stönar och pustar. Jäkla tjockisar. No offence, ni som är tjocka och läser min blogg.

Helst med cykelmärke av äldre variant. Och gråa t-shirts, så man verkligen kan se deras svettringar under armarna, och frän odör.

Ett plus är att leva på socialbidrag, och dricka folköl. Folköl hela tiden.

Föreställ er deras liv.
Kliva upp tidigt, helst jättetidigt. Sprätta en folköl, och bege sig ut på stan kring 6-7 på morgonen.
Och sen sitter dom där, eller cyklar omkring, hela dagen. Och luktar illa, och svettas, med grå t-shirt.

Detta kan bli du i framtiden, förutsatt att du fyller 40 och lever på socialbidrag.

Ni som är yngre än 40 och lever på socialbidrag behöver inte ta åt er.

Detta klagoinlägg skrev jag enbart för socialfall som aldrig jobbat, och som cyklar och dricker folköl hela dagarna.

Och luktar illa...



Kommentarer
Postat av: Peeejt

Jag lever på socialbidrag och dricker folköl! Visserligen poppar jag mest piller nu för tiden; men i alla fall!

2009-05-22 @ 00:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0