Tandläkaren...

Gratis tandvård tills vi fyller 19. Och jag som trodde det var tills man fyllde 20.

Hur som helst, jag for till tandläkaren då jag fått ett brev om att jag skulle laga två tänder. Jag har tandläkarskräck, och bad om att få lugnande för att jag skulle slappna av. Vart lite bäng, så det var helt okej.

Allt var klart, jag for hem och gjorde ingenting.
Några veckor senare fick jag ett nytt brev av tandvården. En räkning...

En räkning på 1800 kronor, varav typ 300 av dessa 1800 var för det lugnande medlet.

Nu till poängen, jag fick ingen information alls om att det skulle kosta, och inte heller att det lugnande medlet skulle tillföra även mer på räkningen.

Så nu står jag här, med 1800 kronor minus från min inkomst på 2200, 4 veckor innan studenten.

Tack tandvården, för att ni lämnat mig med 400 kronor till studenten.

Tack...

Kommentarer
Postat av: Beorn

jeo

2009-05-17 @ 13:56:08
Postat av: Sofie

haha aww, stackarn:P huh jag har rotfyllning på onsdag! deru, mysigt ;D

2009-05-25 @ 22:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0