Att vara sig själv.

Alla som känner mig vet att jag är mig själv. Alltid.

Jag säger alltid vad jag tycker när jag säger något. Oavsett vad för konsekvenser det leder till.
Ibland blir jag hotad med stryk, ibland gör jag bara folk less.

Många tycker att jag är jobbig, det vet jag. Men jag är mig själv, i alla situationer.

Men, alla människor passar inte ihop. Det är enkel matematik. Cirka 6 miljarder bor på Jorden, och jag hamnar i Boden.

Jag passar inte in här, även fast jag känner många människor i Boden. Men jag är mig själv.
Ni som hitills klarat av mig får beröm, ni andra skiter jag i.

Alla borde vara sig själv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart vi klarar av dig buse. Du kan vara jobbig ibland; men vafan kan inte jag? Vafan kan inte Kotten eller Gurra?



Alla är jobbiga ibland! Klarar inte folk av ett, så fuck em!

2009-05-24 @ 18:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0